marți, 18 martie 2014

Una pe zi! - 17.03.2014

Am un prieten (şi coleg) aici în Perugia, şugubăţ rău de tot.
Eram in cabină in curtea firmei si in timp ce așteptam să mă încarce, mai "clăpăceam" la calculator. S-a apropiat și m-a intrebat:
- Ce faci, dom'le, iar la calculator?
- Da, 'nea Ioane. Încerc și eu să mai scriu câte ceva, numai că la cum mă hâţână ăştia, nu prea nimeresc tastele !...
- Aha! Şi ce scrii?
- Public ceva despre cultura și tradițiile românilor.
- Aha!... Scrii și despre cât suntem de hoți?
- Nu. Că nu cred că asta ne definește pe noi.
- Ei, ba nu! Ia mai gândește-te!
- Chiar. Ia hai să ne mai gândim un pic! Uite, tu de exemplu!
- Așa! Ce-i cu mine?
- Tu furi?
- Eu, nu. Dar tu?
- Nici eu! Vezi suntem deja doi si niciunul dintre noi nu fură. Oare ce-ar vrea să însemne asta?
- Păi ..., nu ți-e clar? Înseamnă ... că mai suntem și mincinoși, pe deasupra !...
Apoi a izbucnit în râs și a plecat, lăsându-mă să-mi dau replici de unul singur...

* Puteți prelua și transmite textul de față cu rugămintea de a preciza sursa și autorul. Vă mulțumesc pentru interes și înțelegere! Cu stimă - Remus Constantin Raclău * Dacă vreți să fiți informat în timp util atunci când apar postări noi pe acest blog, completați adresa dvs de e-mail în dreapta sus, în ferestruica ”Urmărește prin e-mail” și apoi dați click pe ”Submit”. Nimeni nu va vedea adresa dvs, ea fiind utilă doar robotului de pe Blogger, care va trimite automat o înștiințare pe adresa dvs de e-mail ori de câte ori apar postări noi. - Dacă credeți că merită, recomandați această lectură și prietenilor dumneavoastră, după binecunoscutul model: "CITEŞTE şi DĂ-L MAI DEPARTE"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu