miercuri, 14 februarie 2024

Bună ziua cu respect și prețuire

Sunt Remus Constantin Raclău, 

”membru” (încă) în ”Sfatul Bătrânilor” ”din România” Înființat la 24 Ianuarie 2012 !!!  și o să mă constitui din nou, cu tot respectul și cu toată buna credință, într-o voce critică la adresa acestei instituții care se vrea și chiar ar trebui să fie una de prestigiu.

Ați observat că am pus unele ghilimele în afirmația de mai sus și nu le-am pus aiurea.

În susținerea celor afirmate vă rog să parcurgeți argumentele prezentate în articole publicate atât pe blogul personal cât și pe blogul Sfatul Bătrânilor, încă de acum doi ani , DEGEABA , întrucât nu au fost luate în considerație , accesabile dând click pe linkul titlului lucrării !

Propunere pentru o structurare eficientă, funcțională și cuprinzătoare a ”Sfatului Bătrânilor din România”

Către membrii ”Sfatului Bătrânilor” din România

Pledoarie pentru o structura complexă a Sfatul Bătrânilor

Punct de vedere în privința Sfatului Bătrânilor


* Pentru că ideea de bun simț nu e a mea și nu-i a voastră, Ci a strămoșilor mei, Și a strămoșilor - strămoșilor mei, Din veacul vecilor !...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu